Książka telefoniczna E-Zapytanie Klawisze dostępu
Jesteś tutaj: Strona główna » Dla bezrobotnych i poszukujących pracy » Obowiązki poszukujących pracy

Obowiązki poszukujących pracy

Osoba zarejestrowana jako poszukujący pracy ma obowiązki:

  • Utrzymywania kontaktu z powiatowym urzędem pracy co najmniej raz na 90 dni w celu potwierdzenia zainteresowania pomocą w ustawie;
  • Zgłaszania się w powiatowym urzędzie pracy w terminie ustalonym między poszukującym pracy a urzędem;
  • Podjęcia przygotowania zawodowego dorosłych realizacji indywidualnego planu działania, szkolenia, studiów podyplomowych oraz uczestnictwa w programie specjalnych i przystąpienie do egzaminu, o którym mowa w art. 40 ust 3, jeżeli zostanie skierowany przez powiatowy urząd pracy na ww. formy pomocy.
Autor: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
Strona dodana przez: Agencja Interaktywna Hulio (2012-09-11 08:43:04)
Zredagowana przez: Maciej Sobolewski (2014-07-25 11:57:58)