Książka telefoniczna E-Zapytanie Klawisze dostępu
Jesteś tutaj: Strona główna » Oferty pracy

Asystentka Zarządu / Sekretarka

Informacje ogólne

Numer oferty: StPr/17/0417 Oferta ważna: od 2017-03-14 do 2017-05-31
Stanowisko: Asystentka Zarządu / Sekretarka . .
Nazwa zawodu: Asystentka Zarządu / Sekretarka Kod zawodu: 412001
Miejsce pracy: Września, powiat wrzesiński, gmina Września, woj. WIELKOPOLSKIE
Kategoria: Oferta pracy stałej zgłoszona przez pracodawcę
Ilość miejsc: 1
Zakres obowiązków: Dla naszego klienta z Wrześni poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka Zarządu/Sekretarka Obowiązki: bieżące wsparcie ZARZĄDU oraz Dyrekcji zarządzanie kalendarzem spotkań, organizowanie wizyt z kontrahentami, prowadzenie korespondencji w języku polskim, angielskim (mile widziany francuski) odpowiedzialność za korespondencję wewnętrzną i zewnętrzną, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa spotkań biznesowych oraz telefoniczna obsługa klientów firmy, wsparcie administracyjne, opracowywanie raportów i zestawień, dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów związanych z podróżami służbowymi, tłumaczenia w języku angielskim bieżąca obsługa sekretariatu, kontakty z klientami, interesantami oraz spółkami zagranicznymi.
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Brak
Umiejętności i doświadczenie: Wykształcenie: Wyższe, Języki obce: angielski(biegły), Umiejętności i doświadczenie: 2 lata na podobnym stanowisku,
Wynagrodzenie: 2000.00 PLN
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Warunki pracy

Data rozpoczęcia pracy: 2017-03-15
Miejsce pracy: 62-300 Września
ul.Września
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Wynagrodzenie brutto: 2000.00 PLN
Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony Wymiar etatu: w pełnym wymiarze
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 Zmianowość: jedna zmiana
Praca w wolne dni: NIE Zatrudnienie od zaraz: TAK
Zapewnienie zakwaterowania: NIE Zapewnienie wyżywienia: NIE
Pracodawca pokrywa koszty przejazdu do Polski: NIE

Sposób aplikowania

Sposób aplikowania: Bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty: CV w języku polskim i angielskim należy przesłać do pracodawcy na adres email: b.kolasinska@indigoplus.eu
Język składania aplikacji: polski
Adres: Pl. Piłsudskiego 3
00-078 Warszawa, Polska
Osoba do kontaktu: Beata Kolasińska
Telefon: 696 427 039
Adres e-mail: pokaż adres
Czy oferta jest subsydiowana: NIE
Czy oferta jest finansowana z PFRON: NIE

Dane pracodawcy

Nazwa firmy: Indigo Plus Doradztwo Personalne
Adres: Pl. Piłsudskiego 3
00-078 Warszawa, Polska
Mapa dojazdu